کلمة المفتاح Marketing Strategy / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : دوستی، مرتضی ؛ مؤلف : درویشی، ابوالفضل ؛ محسنی فر، علی ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 808 إلی 830 )
-
32.
مؤلف : دهقان اشکذری، محمدرضا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حسینی، سیده فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 30 (15 صفحة - من 23 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیممیزی بازاریابیمحیط بازاریابیکسب و کارهای خانگی
-
33.
مؤلف : فرخ بخت، علیرضا ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ بازایی، قاسمعلی ؛ امیران، حیدر ؛
مجلة:پژوهش های روابط بین الملل»زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 249 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:صادرات غیرنفتیاستراتژی بازاریابیعملکرد صادراتیمحصول راهبردی چای
-
34.
مؤلف : خداکرمی، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1397 - شماره 1 (9 صفحة - من 24 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ایمنیمدیریت ایمنیاستراژی پیشبردی بازاریابیایمنیکارکنانمدیرانسازمان
-
35.
كاتب مسؤول : پیشبهار، اسماعیل ؛ مؤلف : فردوسی، رویا ؛ حیاتی، باب اله ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1396، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیاستراتژی بازاریابیمحصولات لبنیشرکت پگاه آذربایجانشرقیبازاربازاریابی
-
36.
مؤلف : کوششی، محمدرضا ؛ نماینده، یعقوب ؛ ممیزاده، یونس ؛ حی العالم، وحید ؛
مجلة:مهارت آموزی»زمستان 1396 - شماره 22 (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزشکیفیتاستراتژی بازاریابیسیستم بازاریابی
-
37.
مؤلف : Tarighi، Rasoul ؛ Hamidi، Mehrzad ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2017, Volume 5 - Number 4 (9 صفحة - من 67 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:Sport MarketingCollegiate SportMarketing StrategyBranding Capability
-
38.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ فتایی، پریسا ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»تابستان 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 277 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازاریابیبازاریابی تامین مالیتامین مالی کارآفرینانهمرحله رشد کسب وکاربازاریابیبازارشناساییسرمایهاطلاعاتراهبردهای بازاریابی
-
39.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ نظری، محسن ؛ هاشمی، محمد صادق ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1393 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیاستراتژی بازاریابیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیتحلیل تمبانکهای خصوصیموفقیت بازاریابیاستراتژیبانکاستراتژیهابازاریابیبازاراستراتژیهای بازاریابی
-
40.
مؤلف : مروتی شریف آبادی، علی ؛ صادق، حجتالله ؛ رضایی تقی آبادی، مسلم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد تولیدراهبرد بازاریابیتئوری برخاسته از دادههاهمسوییراهبرد کسب و کارتولیداطلاعاتبازاریابیهمسویی راهبردیراهبـردراهبرد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)