کلمة المفتاح Marketing Orientation / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی، مهسا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (11 صفحة - من 1495 إلی 1505 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای کوچک و متوسطواژگان کلیدی جهت گیری بازاریابیاثربخشی شرکت
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی، مژگان ؛ مؤلف : قلی پور، علی ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1402 - شماره 2 (12 صفحة - من 39 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برنداعتماد برندمشارکت مشتریگرایش بازاریابیمدیریت روابط اجتماعی
-
3.
مؤلف : Soheilizadeh، Saman ؛ Zargaran Khouzani، Fatemeh ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (15 صفحة - من 12 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:Oil Industrymarketing capabilitiesMarketing StrategyMarketing Orientation
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)