مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 2 |
مجلة زیست بوم نوآوری 1 |
مجلة مدیریت دانش سازمانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 2 |
-
1.
مؤلف : علیرضایی بجستانی، علی ؛ محمد زاده، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 175 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کننده آنلاینعشق به برندشیفتگی برندنیت خلق ارزش برندفروشگاههای افق کوروشبرنـدبرنــدبـهبــهعشق
-
2.
مؤلف : عدنان حسون الخفاجی، امیر ؛ مرادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»بهار 1402 - شماره 20 ISC (37 صفحة - من 11 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت نوآوریعملکرد نوآوریاشتراک دانش سازمانیقدرت ارتباطمقیاس شبکهسازی
-
3.
مؤلف : اشجعی، مریم ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»پاییز 1401، دوره دوم - شماره 3 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداستراتژی کسبوکاراستراتژی بازاریابیاستراتژی فناوری اطلاعاتPerformancebusiness strategyشرایط بحرانیMarketing StrategyIT Strategycritical conditionsفناوری اطلاعاتعملکرد صادراتیاستراتژیبازاربازاریابیراهبردهای
-
4.
مؤلف : بهبودی، امید ؛ محمدی کوشکی، احمد ؛ كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 169 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:مشوقهاهویت جوامع برندتعاملات آنلاین برند مصرف کنندهوفاداری به برندبرنـد