کلمة المفتاح مدیریت تجربه مشتری / (1 مقالة)
-
1.
مؤلف : ابدی، مریم ؛ خورشیدی، عباس ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1401، شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بانک های تجاریمدیریت تجربه مشتریصنعت بانکداری موبایلی
کلمات المفتاح ذات الصلة
customer experience managementتجربه مشتریصنعت بانکداریCustomer Experience Management (CEM)Customer Journeye|banking services.رسانه های اجتماعیتحلیل شبکهتحلیل محتوای کیفیتحلیل مضمونتداوم استفادهتعهد عاطفیچالشهاخدمات بانکخدمات بانکداری الکترونیک
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)