کلمة المفتاح خدمات بانکداری الکترونیک / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اعتمادی فرد، علی ؛ مؤلف : طبائیان، سید کمال ؛ خمسه، عباس ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»زمستان 1401 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 10 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریتحلیل عاملی تاییدیمدلسازی ساختاری تفسیریخدمات بانکداری الکترونیکقابلیتهای پویاقابلیتشاخصفازی
-
2.
مؤلف : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 27 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات خدماتقصد استفاده از خدماتخدمات بانکیبانکتبلیغاتقصد استفاده از خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریاناطلاعات
-
3.
بررسی تاثیر مولفههای نظریه توسعهیافته تداوم فناوری بر تمایل به استفاده مستمر از بانکداری الکترونیک
كاتب مسؤول : رنجی جفرودی، نیما ؛ مؤلف : رمضانی، علی ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1401 - شماره 15 (24 صفحة - من 233 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبانکداری الکترونیکنظریه توسعهیافته تداوم فناوریاستفاده مستمرفناوریبانکاطلاعاتمشتریکاربرمشتریانخدمات بانکداری الکترونیکرضایت
-
4.
مؤلف : غفاری آشتیانی، دکتر پیمان ؛ ایرانمنش، علی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»بهار 1401 - شماره 26 (23 صفحة - من 2 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادریسک ادراک شدهشایستگی ادراک شدهتبلیغات شفاهی مثبتخدمات بانکداری الکترونیک
-
5.
مؤلف : اره کش سلماسی، محمد ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 4 (18 صفحة - من 158 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبانک ملیخدمات بانکداری الکترونیکفین تکبانکمشتریانفین تک هاهـافـینخدماتبـافین تک هـا
-
6.
كاتب مسؤول : بهروزی، سمانه ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت اعتمادکیفیت خدماتبانکداری الکترونیکرضایت مشتریانرضایت مشتریبانکمشتریانخدمات بانکداری الکترونیک
-
7.
كاتب مسؤول : گرامی، آمنه ؛ مؤلف : شریفی، مریم ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (10 صفحة - من 102 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریخدماتبانکداری الکترونیکبانک ملیرضایتمندی مشتریانبانکمشتریخدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایت مشتریفناوری اطلاعاترضایتمشتریان
-
8.
مؤلف : سرفرازی، مهرزاد ؛ زارع، شكوفه ؛ كاتب مسؤول : عباسي، حميد رضا ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 29 (14 صفحة - من 403 إلی 416 )
الکلمات المفتاحية:بانکاطلاعاتبانکداری الکترونیکیفناوری اطلاعاتمشتریمشتریاناینترنتخدمات بانکداری الکترونیکخدماتکاربران
-
9.
كاتب مسؤول : تمیزی، علیرضا ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1399 - شماره 11 (15 صفحة - من 185 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:پانل دیتابانکداری الکترونیکیبانک ملیتوسعهپیشرفت مالیبانکبـابـهخدمات بانکداری الکترونیک
-
10.
مؤلف : انصاری، آذرنوش ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 65 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکخدمات بانکداری الکترونیکمدیریت تجربه مشتریتداوم استفاده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی مدیریت بازار 1 |
مجلة کنکاش مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت توسعه فناوری 1 |
مجلة پژوهش های پولی - بانکی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)