کلمة المفتاح Customer Experience Management (CEM) / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ كاتب مسؤول : الهوردی، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 974 إلی 1000 )
الکلمات المفتاحية:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
2.
كاتب مسؤول : ناصحی فر، وحید ؛ مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیخدمات بانکداری الکترونیکی
-
3.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بهادری، مهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 46 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجربه مشتریتجارت اجتماعیمدیریت تجربه مشتری