کلمة المفتاح Customer Journey / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»پاییز 1403 - شماره 7 (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماستجربه مشتریسفر مشتریحملونقل دریایی.
-
2.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 114 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریسفر مشتریتجربه گردشگر
-
3.
كاتب مسؤول : کریمیان، مجتبی ؛ مؤلف : یزدانی، حمیدرضا ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره جدید - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 14 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:پوشاکنقاط تماسسفر مشتریکانالهای توزیع چندگانه
-
4.
مؤلف : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 ، ب (Ministry of Science (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : Zadegan Bavi، Hiva ؛ مؤلف : Aghaei، Mohammad ؛ Esfidani، Mohammad Rahim ؛ Hasangholipour، Tahmoures ؛ Ansari، Manouchehr ؛
مجلة:Journal of System Management»Summer 2023, Volume 9 - Number 3 ، A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:modelcustomer experienceDigital marketingCustomer Journey
-
6.
مؤلف : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 109 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:تلاطمبیقطعیتیابهام و پیچیدگیسفر مشتری
-
7.
مؤلف : Nikoosefat، Zahra ؛ Ahmadi، Farid ؛ كاتب مسؤول : Jafary، Pejman ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 ، ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:Thematic AnalysisimmersionVirtual RealityB2B BusinessesCustomer Journey
-
8.
مؤلف : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
9.
كاتب مسؤول : آتشگر، کریم ؛ مؤلف : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 399 إلی 423 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
10.
كاتب مسؤول : کریمی، احسان ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری