کلمة المفتاح Marketing Strategies / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلمان مهاجر، ساناز ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 102 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیاستراتژیهای بازاریابیبازاریابی B2B
-
2.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیکتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیترفندهای بازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : بنیحسینیان، بیتا ؛ قلی پور، آرین ؛ عباسی، طیبه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 389 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیاستراتژیهای بازاریابیمدل 34000
-
4.
مؤلف : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتموقعیت نام تجاری
-
5.
مؤلف : شاه محمدی، مهشید ؛ راه چمنی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، دکتر فرشته ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 171 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیاستراتژیهای بازاریابیبحران های بهداشتی
-
6.
كاتب مسؤول : Banyeva، Iryna ؛ مؤلف : Lebedieva، Nataliia ؛ Parfinenko، Tetiana ؛ Velychko، Olena ؛ Petrova، Olena ؛ Peresichna، Svitlana ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2023 - Number 64 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 62 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:BrandMarketing StrategiesDigital marketingDigital ToolsHotel Branding
-
7.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
8.
كاتب مسؤول : سپهوند، رضا ؛ مؤلف : مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 339 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیعملکرد مالیارزشهای فرهنگیمسائل حقوقیاستراتژیهای بازاریابی
-
9.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
10.
مؤلف : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 185 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:منابع انسانیتوسعه منابع انسانیبازار یابیراهبردهای بازاریابیکارکنانبازارموفقیتسازمان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)