کلمة المفتاح Marketing Strategies / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلمان مهاجر، ساناز ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (13 صفحة - من 102 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیاستراتژیهای بازاریابیبازاریابی B2B
-
2.
كاتب مسؤول : Magasi، Chacha ؛ مؤلف : Kimambo، Geofrey ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»February 2024, Volume 11 - Number 115 (21 صفحة - من 162 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:Competitive AdvantageMarketing Strategiestanzaniasmall and micro-scale fishery businessesMwanza city
-
3.
مؤلف : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ كاتب مسؤول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیکتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیترفندهای بازاریابی
-
4.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : بنیحسینیان، بیتا ؛ قلی پور، آرین ؛ عباسی، طیبه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 ، الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 389 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیاستراتژیهای بازاریابیمدل 34000
-
5.
مؤلف : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتموقعیت نام تجاری
-
6.
مؤلف : شاه محمدی، مهشید ؛ راه چمنی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، دکتر فرشته ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 171 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیاستراتژیهای بازاریابیبحران های بهداشتی
-
7.
كاتب مسؤول : Banyeva، Iryna ؛ مؤلف : Lebedieva، Nataliia ؛ Parfinenko، Tetiana ؛ Velychko، Olena ؛ Petrova، Olena ؛ Peresichna، Svitlana ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2023 - Number 64 ، عالمي (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 62 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:BrandMarketing StrategiesDigital marketingDigital ToolsHotel Branding
-
8.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
9.
مؤلف : Ekta Lalwani ؛ G Uday Kumar ؛ Ms Meena Rani ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (15 صفحة - من 4239 إلی 4253 )
الکلمات المفتاحية:Marketing StrategiesSocial Media MarketingConsumer BehaviourGeneration Z
-
10.
كاتب مسؤول : سپهوند، رضا ؛ مؤلف : مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فرودین و اردیبهشت 1401 - شماره 71 ، الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 339 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیعملکرد مالیارزشهای فرهنگیمسائل حقوقیاستراتژیهای بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)