کلمة المفتاح Consumer Behaviour / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 177 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار مصرفکنندههـابــرنـانمشـتریهــابـه
-
2.
كاتب مسؤول : الهی، علیرضا ؛ مؤلف : طاهری کیا، مریم ؛ جوادی، امیرهمایون ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1400- شماره 92 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 149 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تفاوت جنسیتیبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافیرفتار مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی در ورزشالکتروانسفالوگرافی, بازاریابی عصبی, تفاوت جنسیتی, رفتار مصرفکننده, مسئولیت اجتماعی در ورزش
-
3.
مؤلف : Khalid، Nor Rahimy ؛ Mokhtaruddin، Suraya Akmar ؛ كاتب مسؤول : Che Wel، Che Aniza ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2021, Volume14 - Number 1 التصنيف الف/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:attitudeSubjective NormsConsumer BehaviourHalal cosmetics positioning
-
4.
كاتب مسؤول : میرجوادی، سید محمد ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:وابستگی به برندارزشآفرینی برندکیفیت خدماترفتار مصرفکنندهترجیح برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش