کلمة المفتاح Touchpoints / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 114 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
2.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 116 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
3.
مؤلف : کریمیان، مجتبی ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 38 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسمدل 5 ایخانمهای جوانسفر مشتریمشتریاطلاعاتفروشگاهجوانمحصولمشتریان
-
4.
مؤلف : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
5.
مؤلف : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات