مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 2 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت بهداشت و درمان 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
حوزه سلامت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 16 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : جهانی فر، محمد ؛ مؤلف : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛ اسدی، عباس ؛ بهمنی چوب بستی، اکبر ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1402، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:رتبهبندینوآوری بازاریابیعوامل رقابتیعوامل فناورانهسازمانهای خدمات درمانی
-
3.
مؤلف : خجسته خسرو، عطیه ؛ شادنوش، نصرت اله ؛ كاتب مسؤول : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگویی سازمانیسیستم اطلاعاتی بازاریابیمشتریگراییاستراتژی نو آوریمشتریاطلاعات بازارنوآوری
-
4.
مؤلف : نژاد محمد نامقی، احسانه ؛ شادنوش، نصرت اله ؛ غفاری، داریوش ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1395 - شماره 32 (17 صفحة - من 63 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیقصد خریدنگرش مصرفکننده