الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 29 |
علوم سیاسی 4 |
میان رشته ای 4 |
اقتصاد 3 |
حسابداری 3 |
علوم اجتماعی 2 |
اخلاق 2 |
علوم تربیتی 1 |
جغرافیا 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 48 |
Arabic 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 11 |
العلمية - البحثية 4 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
31.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
32.
مؤلف : سعیدی راد، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:روانشناسی فرهنگی زن»پاییز 1397، شماره 37 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 87 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:زنانطرحمصرف مبتنی بر زیبایی
-
33.
مؤلف : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان
-
34.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ شهبازی، سعید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تضمینپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتانتظارات مشتریاناعتماد و شواهد فیزیکی خدمات
-
35.
مؤلف : رجبی، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ عاشوری، طاهره ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (23 صفحة - من 48 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیزیتونشهرستان طارممسیر بازاریابیسیستم توزیع
-
36.
مؤلف : رجبی، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ عاشوری، طاهره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1397، دوره چهارم - شماره 1/1 (10 صفحة - من 46 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:شهرستان طارمفروش زیتون تولیدکنندگانعمده فروشان
-
37.
مؤلف : بنی سعید، سعید ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتبازاریابی الکترونیکیبین الملل
-
38.
مؤلف : هادوی، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنبازاریابیبین المللی شدنجهانی شدن اقتصادبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانی
-
39.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ فرهمند، علی اصغر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هوش بازاریابیتوسعه تکنولوژیکنوآوری
-
40.
مؤلف : خشایاری، پژمان ؛ اسماعیلپور، حسن ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1396 - شماره 2 (17 صفحة - من 72 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی بین المللابزار تبلیغاتبازاربازاریابی بینالمللیتجاریاستراتژیمحصولاتفرهنگتولید