کلمة المفتاح انتظارات مشتریان / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهرامی، شهاب ؛ کیانی، محمد سعید ؛ نظری، لیلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1401 - شماره 16 (24 صفحة - من 47 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیوفاداری مشتریایمنیانتظارات مشتریانحضور مجدد
-
2.
مؤلف : صابریان، حمید ؛ میرمیران، سید جلیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 79 (جلد ششم) (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانتصویر برندارزش درک شدهانتظارات مشتریان
-
3.
مؤلف : بیکی احمدآبادی، عباس ؛ داودی، سید محمدرضا ؛ اسلامی، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف A+ (Azad University (28 صفحة - من 39 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیمدل کانوتکنیک TOPSISتکنیک AHPانتظارات مشتریان
-
4.
مؤلف : فولادگر، حمیدرضا ؛ سقایی، عباس ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1398 - شماره 59 ISC (12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیانتظارات مشتریانمدل رضایت مشتریشکایت و اعتماد مشتریانکیفیت ادراک شده از خدمات
-
5.
مؤلف : دهقان دهنوی، حسن ؛ دلشاد، زهرا ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1397 - شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 91 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعشبیهسازیانتظارات مشتریانمدل پویاییهای سیستمنمودار جریان
-
6.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ شهبازی، سعید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 4 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تضمینپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتانتظارات مشتریاناعتماد و شواهد فیزیکی خدمات
-
7.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ روحی پور، سپیده ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1392 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 160 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتصنعت هتلداریویژگی های جمعیت شناختیانتظارات مشتریانمدل لادجسرو
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)