خلاصة:
چکیده در پژوهش حاضر هدف تحقیق بخشبندی و تحلیل انتظارات مشتریان صندوق بیمة محصولات کشاورزی استان یزد، با استفاده از مدلKANO ، FAHP و FTOPSIS میباشد، نوع تحقیق براساس هدف کاربردی و براساس شیوة گردآوری دادهها، روش تحقیق توصیفی از نوع تحلیلی میباشد. جهت جمعآوری اطلاعات آمیختهای از مطالعات کتابخانه و میدانی صورت گرفت. براساس مطالعات کتابخانهای مبانی نظری تحقیق تدوین گردید و تعداد 15 مورد از مهمترین انتظارات مشتریان صندوق شناسایی شد. براساس روش میدانی دادههای مورد نیاز بر اساس سه نوع پرسشنامه کانو، مقایسات ذوجی و سنجش اهمیت گردآوری شد. جامعه آماری در این تحقیق شامل دو گروه میباشد. گروه اول که به پرسشنامه کانو پاسخ دادهاند، کلیه مشتریان صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان یزد که جمعاً 16780 نفر میباشند. جهت تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شد