زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University)
-
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیپژوهش آمیختهفروشگاه پاپآپکالاهای تند مصرف
-
مؤلف : هوشمندی نیا، شهرزاد ؛ محبی، سراج الدین ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
(23 صفحة - من 27 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:انرژیهای تجدیدپذیرمدل کسبوکاربازار فناوری
-
مؤلف : واشقانی فراهانی، محمد ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : نیکنام، منوچهر ؛
(16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشرندبرندسازیصنایع نفتگاز و پتروشیمی
-
مؤلف : برهانی نژاد، عبدالرضا ؛ رضوانی چمن زمین، موسی ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ كاتب مسؤول : علی زاده مشکانی، فتانه ؛
(16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی کارآفرینانهتمایل خریدتمایز شخصیت برند
-
مؤلف : شیرافکن لمسو، حبیب ؛ حدادیان، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : قائد، ابراهیم ؛
(17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریفعالیت بازاریابی رسانه اجتماعیارزش ویژه ارتباطیارزش ویژه عینی
-
كاتب مسؤول : طهماسبی، داریوش آقبلاغی ؛ مؤلف : فرجی، میثم ؛ چراغی، امیر ؛
(15 صفحة - من 101 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:کارایی سرمایهگذاریاستراتژی تجاریمسئولیت اجتماعی شرکت
-
مؤلف : عباسی، نازنین ؛ كاتب مسؤول : درویشی، مریم ؛
(20 صفحة - من 117 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیشبکه عصبی خودسازماندهمنطقه آزاد اروندنیمرخ مشتریان