تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : حضوری، سمیه ؛ یاوری نیک، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
(12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:صادراترشد بازار صادراتیبازارهای هدف صادرکنندگانضمانتنامههای اعتباری
-
كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛ مؤلف : نعیم آبادی، مهتا ؛
(14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:واکنش مشتریفعالیتهای بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشرکت قفل یال
-
مؤلف : نقش زن خواجویی، ریحانه ؛ نظری، رسول ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، مهدی ؛
(17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدل مفهومیبازاریابی ورزشیبرندرویداد ورزشی
-
مؤلف : زهره وند، علی اکبر ؛ احمدی، سیروس ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛
(18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهبازاریابی حسیوابستگی به مکانوفاداری نگرشی و رفتاری
-
كاتب مسؤول : علی عربی، لیلا ؛ مؤلف : کاظمی، سید عباس ؛
(16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد شرکتبازاریابی سبزجهتگیری بازاریابی سبز استراتژیکجهتگیری بازاریابی سبز داخلی