زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21
-
مؤلف : گوهرجو، الهام ؛ صادقی، تورج ؛ زنده دل، احمد ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
-
بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ شهبازی، پروانه ؛
(12 صفحة - من 15 إلی 26 )
-
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ ترابی، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 27 إلی 42 )
-
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ ناظمی، جمشید ؛ مومنی، حسین علی ؛
(20 صفحة - من 43 إلی 62 )
-
مؤلف : فراهانی، حسن ؛ شعبانی، رضا ؛ غفاری، هادی ؛
(16 صفحة - من 63 إلی 78 )
-
مؤلف : شهرام فقیهی، علی ؛ بریم نژاد، ولی ؛
(22 صفحة - من 79 إلی 100 )
-
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ سایه میری، کورش ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
(18 صفحة - من 101 إلی 118 )
-
مؤلف : شمسی کوشکی، سجاد ؛ سلگی، محمد ؛ بهرام زاده، محمد مهدی ؛
(22 صفحة - من 119 إلی 140 )