بهار 1403 - شماره 62 التصنيف A+ (Azad University)
-
مؤلف : بقائی شهریور، مرتضی ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
(17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیفروشگاههای اینترنتیقصد مکرر خریدهویت فرهنگی وبسایتسفارشگردانی
-
مؤلف : جابری، مریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
(14 صفحة - من 20 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات غیر کلامیرفتار خرید مشتریانصنعت لوازم خانگیعوامل درون فروشگاهی غیر کلامی
-
مؤلف : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
(14 صفحة - من 36 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهصفات شخصیتیبازارهای بین المللیرویکرد آمیختهخرید تکانشی
-
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
مؤلف : روزبهانی، بابک ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمد سعیدی، سهیل ؛
(13 صفحة - من 52 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:جایگاه یابی برندجایگاه یابی مجدد برنداستراتژیهای جایگاه یابی مجدد برند
-
مؤلف : زمانی، علیرضا ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ آخوندی، نسرین ؛ كاتب مسؤول : جلالی فراهانی، کامبیز ؛
(18 صفحة - من 66 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادبازاریابی دیجیتالرفتارخرید مصرف کنندهمصرف کننده مدمد
-
مؤلف : بره مقدم، مهدی ؛ محمودزاده، مهدی ؛ محمدی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حکیم پور، حسین ؛
(25 صفحة - من 86 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاههای زنجیرهایفراترکیبگرندد تئوریقصد خرید مجدد آنلاینمالتی گرندد تئوری
-
مؤلف : اصغرزاده شیاده، سید عارف ؛ معصومی، شیبا ؛ کیاپور، آزاده ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
(17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:صنعترفتار مصرفکنندگانتاثیرگذاران رسانههای اجتماعیلوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
-
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ جزایری، راضیه ؛ حسنوند، نسرین ؛ كاتب مسؤول : حسنوند، مجتبی ؛
(9 صفحة - من 130 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندمحدود کردن دسترسی به محصولادراک از لوکس بودن کالا
-
مؤلف : اخباراتی، ایمان ؛ جلالی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : طاهری کیا، فریز ؛
(19 صفحة - من 140 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:پوشاکمزیت رقابتیرقابت پذیریهویت برند