بهار 1394، سال دهم - شماره 26
-
مؤلف : خیری، بهرام ؛ فتحعلی، متینه ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنگرشتصویر ذهنیکیفیت خدماتقصد خریداثر اجتماعیخودبینیمحصولات لوکس
-
مؤلف : امامی، لطیف ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
(22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرویگردانی مشتریانشناسایی علل رویگردانیهزینههای رویگردانیرویگردانی اجباری
-
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ عابدینی، راضیه ؛
(28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی- همخوانی برندکیفیت ادراک شده از برندآمیخته رسانهمشتریان اولینبارمشتریان تکراری
-
مؤلف : سید صالحی، سید علی رضا ؛ کاظمی، مهناز ؛
(18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تئوری ارزش مصرفنگرانی زیست محیطیرفتار انتخابیارزش درک شده مشتری
-
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
(22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک
-
مؤلف : داوری، علی ؛ محمدی آلمانی، امین ؛ پورناصرانی، امیر ؛
(24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بیمهخدماتمشتریتبلیغات شفاهی
-
مؤلف : رستمی، رضا ؛ اکبری، پیمان ؛ ویسمرادی، اکبر ؛ محمدی نجف آبادی، عبدالمجید ؛
(20 صفحة - من 139 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیمشتری گراییبازاریابی داخلیشرکت های پخش دارویی و غذایی