مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |
مجلة پژوهشنامه مددکاری اجتماعی 1 |
مجلة راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
بررسی رابطه راهبردهای یادگیری و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی جهت گیری هدف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
كاتب مسؤول : مظلومیان، سعید ؛ مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1401، دوره پانزدهم - شماره 6 ISC (11 صفحة - من 581 إلی 591 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریدانشجودرگیری تحصیلیعلوم پزشکیجهتگیری هدفاشتیاق تحصیلی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ جوانی، ملیحه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیوفاداریتخصص تجاریشناخت مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهمشتریمصرفکنندهسازماناطلاعاتمشتریانپژوهشفرضیه
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ باقری قلعه سلیمی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازرگانیتصویر برندارزش برندتوسعه برندمحصولات تبرک
-
4.
كاتب مسؤول : صادقی آرانی، زهرا ؛ مؤلف : نیازی، محسن ؛ ابراهیمی، حدیث ؛ حیدری، اعظم ؛
مجلة:پژوهشنامه مددکاری اجتماعی»زمستان 1397 - شماره 18 (48 صفحة - من 85 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:معلولیتمدلسازی ساختاری تفسیریموانع ازدواجازدواج معلولین