کلمة المفتاح تخصص تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، حدیث ؛ جوانی، ملیحه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیوفاداریتخصص تجاریشناخت مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهمشتریمصرفکنندهسازماناطلاعاتمشتریانپژوهشفرضیه
-
2.
مؤلف : رنجبر، همایون ؛ ایرانمنش، مهدیه ؛ محمدی، مرتضی ؛
مجلة:مدلسازی اقتصادی»زمستان 1390 - شماره 16 ISC (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:کشورهای مناگشتاورهای تعمیم یافته(GMM)تخصص تجاریرشد اقتصادی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |
مجلة مدلسازی اقتصادی 1 |