پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32
-
مؤلف : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
(25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
مؤلف : نوروزی دریاکناری، نفیسه ؛ تقی پوریان، محمد جواد ؛ عطایی، سپیده ؛
(14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شکگراییانصافمسئولیت اجتماعیتبلیغات شفاهیحساسیت قیمتیانعطافپذیری به اطلاعات منفی
-
مؤلف : باقری بهروز، حسین ؛ دیندار فرکوش، فیروز ؛ گیوریان، حسن ؛
(14 صفحة - من 41 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تبادل اطلاعاتبازاریابی رابطهمندبانک ملتتبادل اجتماعی کیفیت رابطه
-
مؤلف : سلیمی فرد، خداکرم ؛ محمدی، معصومه ؛
(21 صفحة - من 55 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبهبود عملکردمدیریت ارتباط با مشتریتحلیل سلسله مراتبی گروهی
-
مؤلف : مهری، سعید ؛ مهری، قدیره ؛ ایمانی، ملیحه ؛
(13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمشتریگرایینوآوری خدماترقیبگرایی
-
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ رحمانیان، عماد ؛
(12 صفحة - من 91 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییتحلیل کیفیبازارگراییتبلیغات چاپیکدگذاری دادهها
-
مؤلف : خنده رو، نرگس ؛ صادقی، تورج ؛ ملک زاده، غلامرضا ؛
(17 صفحة - من 103 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتمولفههای بازاریابیبازاریابی فناوریشرکتهای کوچک و متوسط فناوری محورمراکز رشد فناوری
-
مؤلف : حاجی حسینی، عفت ؛ سهرابی، ابوالفضل ؛
(21 صفحة - من 121 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:شکگراییانصافمسئولیت اجتماعیتبلیغات شفاهیحساسیت قیمتیانعطافپذیری به اطلاعات منفی