کلمة المفتاح انعطافپذیری به اطلاعات منفی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ مؤلف : فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکشخصیت برندتجربه برند آنلاینانعطاف پذیری به اطلاعات منفی
-
2.
مؤلف : نوروزی دریاکناری، نفیسه ؛ تقی پوریان، محمد جواد ؛ عطایی، سپیده ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:شکگراییانصافمسئولیت اجتماعیتبلیغات شفاهیحساسیت قیمتیانعطافپذیری به اطلاعات منفی
-
3.
مؤلف : حاجی حسینی، عفت ؛ سهرابی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (21 صفحة - من 121 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:شکگراییانصافمسئولیت اجتماعیتبلیغات شفاهیحساسیت قیمتیانعطافپذیری به اطلاعات منفی