کلمة المفتاح شناسایی علل رویگردانی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
2.
مؤلف : امامی، لطیف ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرویگردانی مشتریانشناسایی علل رویگردانیهزینههای رویگردانیرویگردانی اجباری
-
3.
مؤلف : سپهری، محمد مهدی ؛ نوروزی، اشرف ؛ چوبدار، سروناز ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 97 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریداده کاویمدیریت رویگردانی مشتریشناسایی علل رویگردانیپیش بینی نرخ رویگردانی