کلمة المفتاح رویگردانی مشتری / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقاخانی بزدی لنگری، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : حسنی، علی اکبر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ماشینرویگردانی مشتریالگوریتم درخت تصمیمC5.0 الگوریتم شبکۀ بیزیندادهکاوی
-
2.
مؤلف : فرقانی دهنوی، سید محمد ؛ آذر، عادل ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 97 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:رویگردانی مشترییادگیری عمیقمدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های حفظ و نگهداشت مشتری
-
3.
مؤلف : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 183 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک
-
4.
كاتب مسؤول : مهدیه، امید ؛ مؤلف : پیرایش، رضا ؛ بابلی، مینو ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1400، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 46 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریرویگردانی مشتریرضایت برندهزینه جابجایی
-
5.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : شاحسینی، هدی ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رویگردانی مشتریریزش مشتریخشم مشتریتکنیک دلفیتکنیک آراس خاکستر
-
6.
مؤلف : احمدی، سید علی اکبر ؛ خیراتی کازرونی، تورج ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رویگردانی مشتریشبکة بیزینانصراف دانشجوحفظ دانشجوپاسخ خود یادگیرنده
-
7.
مؤلف : بقائی، علی ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1396 - شماره 125 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهرویگردانی مشتریتحلیل و پیشبینی رویگردانیارزشگذاری مشتریانمشتریمشتریانبیمهرویگردانی مشتریمدل
-
8.
مؤلف : کاظمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حجازی نیا، رویا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (8 صفحة - من 115 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترویگردانی مشتریشرکت همراه اول
-
9.
مؤلف : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 99 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
10.
مؤلف : احمدی، سید علی اکبر ؛ کریم زادگان، داوود ؛ خیراتی کازرونی، تورج ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 217 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:انصرافمدیریت ارتباط با مشتریدادهکاویآموزشیرویگردانی مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)