-
1.
مؤلف : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ هدایت زاده، حسام الدین ؛ علی پور، الهام ؛ كاتب مسؤول : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 183 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:بوروکراسیرویگردانی مشتریترمیم خدماتاستراتژیهای ترمیم خدماتمشتریرویگردانی مشتریمشتریانبانک
-
2.
مؤلف : عبدالعلی پور، امیرحسین ؛ ناظمی، جمشید ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»پاییز 1397 - شماره 42 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 109 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیعملکرد شغلیانطباقپذیری کارکنان خط مقدمکارکنانشغلیانطباقپذیریبـاهـاعملکـردرضـایت