کلمة المفتاح آمیخته رسانه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛ عقیلی، سید وحید ؛ جوادی پور، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 762 إلی 781 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبیمهآمیخته رسانهکمپین تبلیغاتیرسانهمخاطبپیامتلویزیون
-
2.
مؤلف : باقر اطونی، اشین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 12 (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ویژه برندآمیخته رسانهآگاهی برند
-
3.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ عابدینی، راضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی- همخوانی برندکیفیت ادراک شده از برندآمیخته رسانهمشتریان اولینبارمشتریان تکراری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)