کلمة المفتاح استراتژیهای جایگاه یابی مجدد برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
مؤلف : روزبهانی، بابک ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمد سعیدی، سهیل ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1403 - شماره 62 ، A+ (Azad University (13 صفحة - من 52 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:جایگاه یابی برندجایگاه یابی مجدد برنداستراتژیهای جایگاه یابی مجدد برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |