مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
مجلة تدبیر 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:خردهفروشیپژوهش آمیختهفروشگاه پاپآپکالاهای تند مصرف
-
2.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1401- شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 25 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:پیامدهاکالاهای تند مصرففروشگاه موقتخردهفروشی موقت
-
3.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ خانجانیان، فرشید ؛ محمدی، سارا ؛
مجلة:تدبیر»زمستان 1399 - شماره 322 (6 صفحة - من 48 إلی 53 )
-
4.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 99 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:نظریه ی داده بنیادگلیزرصنعت خرده فروشیفروشگاه پاپ آپکالاهای تند مصرف
-
5.
مؤلف : محمدی، نسا ؛ محمدی، سارا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 30 (جلد چهارم) (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرفتار مصرفکنندهخردهفروشیفروشگاههای پاپ آپ