مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 2 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 61 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریرضایتوفاداریبخشش مشتریبازآفرینی خدمات
-
2.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید احمد ؛ لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ كاتب مسؤول : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (12 صفحة - من 180 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به کارآفرینیعملکرد شرکتمدیریت منابع انسانی استراتژیکاستراتژیعملکرد کارکنانشیوههای مدیریت منابع انسانیشرکت هامدیریت استراتژیک
-
3.
كاتب مسؤول : لطفی اشتیانی، سید محسن ؛ مؤلف : لطفی اشتیانی، سید محمد حسین ؛ شریفی، سمیرا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (17 صفحة - من 120 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی ترکیبیکارآفرینی تمام وقتتئوری یادگیری تجربی
-
4.
كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛ مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محمد حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 148 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:بازیابی خدماترضایت مشتریعدالت ادراک شدهمشتریان بانک