کلمة المفتاح کیفیت ادارک شده / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محسنی مهر، کیومرث ؛ مؤلف : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (26 صفحة - من 87 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
2.
كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهیکیفیت ادارک شده
-
3.
مؤلف : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
4.
مؤلف : ادیبی فرد، شادی ؛ مهرآور، مهدی ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:ارزش محصولتمایل به خرید مجددکیفیت ادارک شدهاستراتژیهای ضد بازاریابیرضایت محصول