مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 3 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة رفاه اجتماعی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 4 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
الف 3 |
ب 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
سی سال پژوهش در حوزۀ شخصیت برند: ترسیم نقشه دانش و تحلیل ساختار موضوعی با استفاده از رویکرد علمسنجی
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : نظری، محسن ؛ غریب زاده، شهریار ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1403، دوره شانزدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 265 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل موضوعینقشه دانششخصیت برندعلمسنجی و کتاب شناسیتحلیل همرخدادی واژگانی
-
2.
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : هندیجانی، روزا ؛ محمدی، زینب ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 205 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتبلیغاتتوجهشبکههای اجتماعیگردشگریتخفیفمصرفکنندگانآزمایشردیابی چشم
-
3.
كاتب مسؤول : شاه حسینی، محمدعلی ؛ مؤلف : نظری، محسن ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛ قربانی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1400 - شماره 53 ، الف (Ministry of Science/ISC (61 صفحة - من 111 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصنعت گردشگرینظریه داده بنیادمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمسئولیت اجتماعی شرکت هامدلپژوهش
-
4.
مؤلف : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 57 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده
-
5.
مؤلف : نظری، محسن ؛ فتوره چی، زهرا ؛
مجلة:رفاه اجتماعی»بهار 1389 - شماره 36 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:توزیع درآمددرآمدفرضیه کوزنتسفرضیهجهانی شدنIDF