کلمة المفتاح خرید بدون برنامهریزی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نکویی زاده، مریم ؛ مؤلف : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 147 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
2.
مؤلف : امیری، شیما ؛ مصدق، محمد جواد ؛ ثنایی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 463 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتعاملات فرا اجتماعیجاذبههای دیداریخرید بدون برنامهریزیلذت درکشدهکاربرانخرید بـدون برنامـهشـبکة اجتماعی اینستاگرام