کلمة المفتاح جاذبههای دیداری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیری، شیما ؛ مصدق، محمد جواد ؛ ثنایی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 463 إلی 484 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتعاملات فرا اجتماعیجاذبههای دیداریخرید بدون برنامهریزیلذت درکشدهکاربرانخرید بـدون برنامـهشـبکة اجتماعی اینستاگرام
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)