کلمة المفتاح Digital marketing / (113 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : حسین زاده، مصطفی ؛ عباسی نامی، حامد ؛ مهرانی، هرمز ؛ شهرآبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : وهاب زاده منشی، شادان ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»تابستان 1401،سال پانزدهم - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 329 إلی 370 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهمشتری مداریCustomer OrientationValue creationcapital marketsبازاریابی دیجیتالDigital marketingهمآفرینی ارزشنوآوری خدمات مالیfinancial service innovationبازارمشتریمدیریت دانش مشتریمدیرانمشتریانپژوهش
-
52.
مؤلف : Dastgerdi، Mahdi ؛ Salimi، Mahdi ؛ Ranjbar، Nader ؛ كاتب مسؤول : Khosromanesh، Rahim ؛
مجلة:Sports Business»Summer and Autumn 2022 - Number 4 (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:Destination brandDigital marketingInfluencer MarketingTourists WelcomingViral Dissemination
-
53.
كاتب مسؤول : Niziaieva، Viktoriia ؛ مؤلف : Liganenko، Margaryta ؛ Muntyan، Irina ؛ Ohiienko، Mykola ؛ Goncharenko، Mykhailo ؛ Nazarenko، Olga ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2022 - Number 62 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:TourismKPIBalancing interests in tourismDigital – marketingPortfolio investmen
-
54.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کوکبی، راضیه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابی دیجیتال
-
55.
مؤلف : ممبینی، هدایت ؛ هژبرنیا، زهرا ؛ رسولی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : علم، شهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 314 إلی 327 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فوتبالبازاریابی دیجیتال
-
56.
مؤلف : محسنی، نادیا ؛ نعامی، عبداله ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نوروزی مبارکه، علی ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 185 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیشبکه های اجتماعیخط مشیبازاریابی دیجیتالاپلیکیشن های مواد غذایی و بهداشتی
-
57.
مؤلف : اسدنژاد، بهروز ؛ تبریزیان، بیتا ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1401 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 79 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش آفرینینظریه داده بنیاد: بازاریابی دیجیتال
-
58.
كاتب مسؤول : خسروی لقب، زهره ؛ مؤلف : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
59.
كاتب مسؤول : حجتی، ابوالقاسم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (12 صفحة - من 395 إلی 406 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیتعهد مشتریبازاریابی دیجیتالاستراتژی بازاریابی دیجیتالبانک مسکن استان همدانمشتریبانکاطلاعات
-
60.
مؤلف : زمانی، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 354 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهقصد خریدبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالمصرفکنندگانطراحی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (36 مقالة)
- الف (14 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (2 مقالة)