کلمة المفتاح Digital marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 2
-
1.
مؤلف : قلعه نویی، معصومه ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ طلایی، حمیدرضا ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : صفانیا، علی محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (23 صفحة - من 4381 إلی 4403 )
الکلمات المفتاحية:توسعه اقتصادیباشگاه های ورزشیبازاریابی دیجیتالورزشمدلبازاریابیبرازشاسـتفادهمدیریتبازاریابی ورزشی
-
2.
مؤلف : قاسم نژاد، زینب ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (28 صفحة - من 3131 إلی 3158 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیمقاصد گردشگریخبرگانبرندسازیبازاریابی دیجیتالدیپرسشنامهسوالات