کلمة المفتاح بازاریابی درونگرا / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کوکبی، راضیه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالبازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرا
-
2.
مؤلف : خواجوی، مریم ؛ ودادی، احمد ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:معناگراییهنجارهای ذهنیهمدلی اجتماعیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابیمصرفکنندگاندرونگرااطلاعاتمدلرفتار مصرفکنندهتبلیغات
-
3.
مؤلف : کوکبی، راضیه ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 137 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرابازاریابی دیجیتالبازاریابیبازارمشتریاطلاعاتمشتریانمحصولاینترنتی
-
4.
كاتب مسؤول : غفورپور، حسن ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1398 - شماره 16 (17 صفحة - من 11 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالبازاریابی درونگرا
-
5.
مؤلف : حبیبی، ستار ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (13 صفحة - من 92 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبازاریابی محتواییبازاریابی درونگرامدل ساختاری-تفسیری