حسنقلی پور یاسوری، طهمورث/ 117 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 93 |
علوم اجتماعی 6 |
اقتصاد 6 |
میان رشته ای 2 |
اخلاق 2 |
روانشناسی 2 |
حوزه سلامت 1 |
علوم تربیتی 1 |
هنر و معماری 1 |
تربیت بدنی 1 |
علوم سیاسی 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 117 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 55 |
ب 28 |
الف 6 |
العلمية - النشرية 2 |
د 2 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : ملکی زاده، حامد ؛ حقیقی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:تکنولوژی در کارآفرینی و مدیریت استراتژیک»زمستان 1403 - شماره 10 (15 صفحة - من 264 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:شرکت دانش بنیانشرکت های دانش بنیان - الگوی سیستم کنترل تعاملی
-
2.
كاتب مسؤول : العیدانی، اسامه ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1403، دوره بیست و هشتم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندکیفیت ادراکشدهشرکتهای مخابراتیمحرکهای ارزش ویژه برند
-
3.
مؤلف : سیاری، سروش ؛ حسنقلیپور یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 7 (14 صفحة - من 88 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتحلیل کیفیکسبوکارهای نوپاپراپتکمدل هک رشدهک رشد
-
4.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 ، A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتالدیجیتالمشتریقابلیتفناوریمشتریانمصاحبههامدل
-
5.
مؤلف : قدم زن جلالی، اصغر ؛ قلی زاده، محمدحسن ؛ سید جوادین، سید رضا ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science (23 صفحة - من 175 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریاستراتژیکسب وکارارزهای دیجیتالمدیریت استراتژی هلدینگ هامدلکسب و کار
-
6.
مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛ ریاحی، حامد ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:پژوهشهای برنامه و توسعه»پاییز 1402 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science (34 صفحة - من 45 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزیقاچاق کالامدیریت بحرانارتباطات بازاریابی یکپارچهخروج نظاممند
-
7.
كاتب مسؤول : ترابی، محمدامین ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ جعفری زارع، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 2 ، الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 185 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:آواتاربازاریابی آواتارمفهومسازی آواتارنظریه آواتار
-
8.
مؤلف : عرفای جمشیدی، شادی ؛ آقایی داغلیان، محمد ؛ اسگندری، کریم ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 ، ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 72 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:صنایع کوچک و متوسطزنجیره ارزشآفرینیارزشآفرینی چابک
-
9.
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتشبکههای اجتماعیتبلیغات ویروسیانواع طنزپیاممصرفکنندگان
-
10.
مؤلف : خوش لفظ، محمد رضا ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ علایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : امیری، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 114 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیفروشگاههای زنجیرهایتحلیل تمعملکرد نیروی فروش