مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تازه های علوم شناختی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ كاتب مسؤول : انصاری، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 953 إلی 973 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوررسانههای اجتماعیاطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
2.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ سماک نژاد، نگار ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»زمستان 1397 - شماره 80 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیتوجه بصریمسیر نگاهمنبع انسانی پیام تبلیغ
-
3.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی
-
4.
مؤلف : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای