مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 2 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 2 |
مجلة خط مشی گذاری عمومی در مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
حسابداری 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ آسايش، فرزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمداربازاریابی کلان
-
2.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ احمدي شريف، محمود ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمدارساختارمندهوش مصنووعی
-
3.
مؤلف : کریمی راد، سهیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1402 - شماره 37 (10 صفحة - من 387 إلی 396 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیبازاریابی اینترنتی.
-
4.
كاتب مسؤول : کریمی راد، سهیل ؛ مؤلف : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (14 صفحة - من 63 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:هویت سازمانیبازاریابی برند محوراستراتژی رقابتشرکت های دولتی صاحب برند
-
5.
مؤلف : کریمی راد، سهیل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (16 صفحة - من 305 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات دهان به دهاناستراتژی شرکتها