الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 5 |
مدیریت 4 |
علوم سیاسی 3 |
اقتصاد 3 |
علوم اجتماعی 2 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 5 |
العلمية - البحثية 2 |
ملی 1 |
-
1.
مؤلف : كريمي راد، سهيل ؛ احمدي شريف، محمود ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1402، دوره جدید - شماره 63 (11 صفحة - من 89 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاقمدارساختارمندهوش مصنووعی
-
2.
مؤلف : احمدی شریف، محمود ؛ البرز، امیررضا ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، سیدمحمود ؛
مجلة:اقتصاد کاربردی»پاییز 1402- شماره 46 التصنيف B (Azad University (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:فناوری زنجیره بلوکیصادرات بین المللمحصولات نفتی
-
3.
كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛ مؤلف : فاتحی، شاهرخ ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 17 (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدبازاریابی حسیارزش خریداحساسات و عواطفخرید اجتماعیقابلیت و نوآوری و عمل یا کنشمشتریمشتریانمدلدامدارانخرید اجباری
-
4.
كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛ مؤلف : فاتحی، شاهرخ ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1402 - شماره 15 (13 صفحة - من 50 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:نظارتشدت رقابتتامین کنندهمشوق های تامین کنندهسستی کسل کننده فروشندهمشوقفروشبازارتیعدم قطعیت بازار
-
5.
كاتب مسؤول : احمدیشریف، محمود ؛ مؤلف : کسایی پور، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (22 صفحة - من 808 إلی 829 )
الکلمات المفتاحية:تدوین استراتژیمدل SWOTتحلیل PESTELهلدینگ صدرتامین
-
6.
مؤلف : احمدی شریف، محمود ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:کارشناسان بازاریابیبازاریابیسواد اطلاعاتیصنایع تولیدی
-
7.
مؤلف : فیض اللهی، مجتبی ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (31 صفحة - من 2658 إلی 2688 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافتحلیل شکافبازاریابی بین المللیرویکرد آمیختهصادراتفرش دستباف ایرانبازار
-
8.
مؤلف : بافقی، پرستو ؛ احمدیشریف، محمود ؛ آسایش، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1401 - شماره 3 (13 صفحة - من 199 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبازاریابی صنعتیعصر دیجیتالسبک تصمیمگیراطلاعاتفناوری اطلاعاتتکنولوژی اطلاعاتاینترنتصنعتوسایل ارتباطجمعیتکنولوژی
-
9.
مؤلف : البرز، امیررضا ؛ هاشمی، محمود ؛ كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛
مجلة:اقتصاد و توسعه منطقه ای»بهار و تابستان 1401 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 5 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بینالمللفناوری بلاکچینمشتقات نفتیپویش بازار
-
10.
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مرحلۀ کنارگذاریشبکۀ خزانهعوامل کنارگذاری محصولتصمیم خریدتحلیل عاملی مرتبۀ دومسازۀکنارگذاری کالامصرفمحصولمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهپژوهشکنارگذاری محصولبازار