کلمة المفتاح آمیخته بازاریابی اینترنتی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرشادگهر، ناصر ؛ ن پشوتنی زاده، هوم ؛ رضایی، احسان ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (9 صفحة - من 5489 إلی 5497 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کسب و کار دیجیتال بازاریابی محتوا آمیخته بازاریابی اینترنتی
-
2.
مؤلف : جهانیان، سعید ؛ محمودصالحی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1394، دوره نوزدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابی اینترنتیفراترکیبآمیخته مشترکبازاریابی اینترنتیآمیخته بازاریابیمدلاطلاعاتمشتریروش فراترکیبپژوهشپرسشنامه
-
3.
مؤلف : باقری کنی، مصباح الهدی ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»تابستان 1384 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتبلوغ مشتریچرخه عمر محصولآمیخته بازاریابی اینترنتیارتباطاتاطلاعاتبازاربازاریابی اینترنتیمشتریآمیخته بازاریابیسلولرسانه