کلمة المفتاح بازاریابی اینترنتی / (5 مقالة)
-
1.
مؤلف : سلیمانی، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (28 صفحة - من 1032 إلی 1059 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتجارت الکترونیکتوسعه بازارشبکه های اجتماعیبازاریابی اینترنتیشرکت های تولیدیبرندینگبازاریابی محتوابهینه سازی موتورهای جستجو
-
2.
مؤلف : بهرام زاده، دکتر حسینعلی ؛ مراد مغربی قوجق، عراز ؛ اکبری مطلق، نوشین ؛ شهیدی دانشجویی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 1397 إلی 1413 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشارزش خدماتبازاریابی اینترنتیحفظ مشتری
-
3.
مؤلف : مقدسی، علیرضا ؛ دهقان فاروجی، هدی ؛ یوسفی فرد، رقیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی ، عالمي (17 صفحة - من 229 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:اینترنت بازاریابی اینترنتی رفتار مصرف کنندگان لذت خرید
-
4.
مؤلف : اقطاعی، حسین ؛ معماری، محمدرضا ؛ عابدینی، پردیس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (8 صفحة - من 21 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتتجارتکسب وکاربازاریابی آنلاینبازاریابیبازاریابی آنلاینبازاریابی اینترنتیمشتریکسب و کار
-
5.
مؤلف : باقری، امیر عباس ؛ مطهری، عطا اله ؛ دین لو، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 2647 إلی 2656 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفروشبازاریابی اینترنتیکسب وکار