کلمة المفتاح بازاریابی آنلاین / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی پور، مهتاب ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (11 صفحة - من 160 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژیتوریسم پزشکیگردشگری سلامتبازاریابی آنلاین
-
2.
مؤلف : نامدار اردکانی، زینب ؛ استخریان حقیقی، امیر رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (4 صفحة - من 178 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکخریدبازاریابی آنلاینeWOMمصرف کننده به مصرف کننده (C2C )
-
3.
مؤلف : قربانی دینانی، حسن ؛ معین الدینی چادگانی، سید یاسر ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1364 إلی 1376 )
الکلمات المفتاحية:B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
4.
مؤلف : دهقانی اشکذری، میثم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (12 صفحة - من 2580 إلی 2591 )
الکلمات المفتاحية:B2B محتوا ارتباطات مشتری بازاریابی آنلاین
-
5.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (28 صفحة - من 75 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
6.
مؤلف : اقطاعی، حسین ؛ معماری، محمدرضا ؛ عابدینی، پردیس ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (8 صفحة - من 21 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتتجارتکسب وکاربازاریابی آنلاین
-
7.
مؤلف : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 32 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
8.
مؤلف : ساعی، منصور ؛ جواهرزاده، مریمسادات ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»بهار و تابستان 1400 - شماره 26 و 27 (36 صفحة - من 113 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبرندینگرسانه های اجتماعیاینستاگرامبازاریابی آنلاینایران آوندفرهـاشـرکتبـابـهکاربران
-
9.
كاتب مسؤول : انصاری، فاطمه ؛ مؤلف : جودان، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (9 صفحة - من 86 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عصر اطلاعاتبرندکانال های تبلیغاتبازاریابی آفلاینبازاریابی آنلاین
-
10.
مؤلف : رمانی مال آباد، سهراب ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی محتوا بازاريابی ديجیتال بازاريابی آنلاين استراتژي بازاريابی جذب مشتري اثر بخشی محتوا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (4 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)