کلمة المفتاح رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (28 صفحة - من 75 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
2.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (19 صفحة - من 96 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:قصد خردآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ 0/4رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎناﺳﻨﭗ
-
3.
مؤلف : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ محمدی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : عبدالهی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1399 - شماره 1 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریآداب و معاشرتخلاقیت فروشندگانرضایت مصرف کنندگان
-
4.
محاضر : عباس زاده، مهدی ؛
مجلة:هنر هشتم»بهار و تابستان 1378 - شماره 13 و 14 (2 صفحة - من 14 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترضایت مصرفکنندگانروابطعمومیمخاطبانرسانههاآگهیهای بازرگانی