کلمة المفتاح B2B / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرزا مجتهدی، امیرحسین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 2345 إلی 2356 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیعملکرد رابطهB2Bدیجیتالی سازیآمادگی فناوری شرکتقابلیت CRM
-
2.
مؤلف : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : فلاح شمس، میرفیض ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزشتحلیل عاملیبانکداری شرکتیعوامل ارزشآفرینکسبوکارهای B2Bمشتریبانکمشتریانارزشعواملپژوهش
-
3.
مؤلف : بومان، سبین ؛ مترجم : امجدی، حسین ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (24 صفحة - من 173 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:سازمانذی نفعانB2Bاتحاد برندمعماری برندبرند شرکتبرند محصولاستراتژی برند رسانهبرندسازی مشارکتیروایت چندرسانه ایبرندسازیرسانهایمدیریترسـانهبازارمدیریت رسانهمحصول
-
4.
مؤلف : صالحی، علی ؛ روشندل آرباتانی، طاهر ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 26 (26 صفحة - من 97 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:مدلSبرندبرندینگB2Bبرندینگ اشتراکیمشتریارتباطاتکسب و کاربازاریابیمشتریانتجارتمدیریتمصرفکنندهسازمان
-
5.
مؤلف : حسن زاده، علی رضا ؛ ناظمی، مهسا ؛ الهی، شعبان ؛ زنجانی، احسان ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:B2Bتوافقنامهی سطح خدمت (SLA)مدیریت خدمات ITچارچوب ITIL
-
6.
مؤلف : محمودزاده، ابراهیم ؛ رحمتی، نفیسه ؛ كاتب مسؤول : رفیعی راد، سید مرتضی ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»پاییز 1391 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 61 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:گراندد تئوریتصمیم گیری خرید مشتریبازاریابی کالای فناوری برترخرید سازمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)