کلمة المفتاح عوامل ارزش آفرین / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : فلاح شمس، میرفیض ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزشتحلیل عاملیبانکداری شرکتیعوامل ارزشآفرینکسبوکارهای B2Bمشتریبانکمشتریانارزشعواملپژوهش
-
2.
اولویت بندی محصولات تولیدی بر اساس میزان اثر در سود شرکت صنایع تولیدی محصولات پروتئینی(مطالعه موردی)
مؤلف : سلجوقی، سعید ؛ شجاعی، آیدین ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1395، سال دوم - شماره 1 (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیاولویت بندیمدل برنامه ریزی خطیعوامل ارزش آفرینتولیدوزن
-
3.
مؤلف : منوریان، عباس ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان و پاییز 1381 - شماره 56 و 57 ISC (10 صفحة - من 30 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارزشسازمان های دولتیعوامل ارزش آفرینمهندس ارزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة فرآیند مدیریت و توسعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)