کلمة المفتاح اتحاد برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پرچمی سرقین، مریم ؛ صادق، محمدهادی ؛ کیماسی، مسعود ؛ عزیزی، شهریار ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 115 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:اتحاد ترفیعروش مرور نظاممند ادبیاتچارچوب انتخاب شریکاتحاد برندهـا
-
2.
مؤلف : بومان، سبین ؛ مترجم : امجدی، حسین ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (24 صفحة - من 173 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:سازمانذی نفعانB2Bاتحاد برندمعماری برندبرند شرکتبرند محصولاستراتژی برند رسانهبرندسازی مشارکتیروایت چندرسانه ایبرندسازیرسانهایمدیریترسـانهبازارمدیریت رسانهمحصول
-
3.
مؤلف : قوامی کومله، فاطمه ؛ نظری، رسول ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1395 - شماره 2 (9 صفحة - من 189 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیتعیین اعتبار برنداتحاد برنداتحاداستراتژی اتحادمشتریبازاربازاریابیمدیریتمدیریت استراتژیکاستراتژیکمدیریت ورزشی