کلمة المفتاح Internet Marketing / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتال
-
2.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضائی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 278 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:محتوابازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاریابی محتوابازاریابی محتواییمشتریقصد بازدید مجددپژوهشوبسایتمشتریان
-
3.
مؤلف : قربانی چگنی، اکبر ؛ كاتب مسؤول : طاهری روزبهانی، محمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»پاییز 1401- شماره 51 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 117 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندبازاریابی اینترنتیفضیلتهای اخلاقی بازاریابیمواد غذایی کاله
-
4.
مؤلف : هوشنگی، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (15 صفحة - من 159 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:ریسکاعتماد مشتریانبازار یابی اینترنتیریسک درک شده از کیفیت محصول
-
5.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگیمحتوابازاریابی اینترنتی
-
6.
كاتب مسؤول : Voronenko، Iryna ؛ مؤلف : Nehrey، Maryna ؛ Kostenko، Serhiy ؛ Lashchyk، Iryna ؛ Niziaieva، Viktoriia ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Autumn 2021 - Number 51 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:Information ManagementStrategydata envelopment analysisAdvertisingPriceInternet MarketingGoogle
-
7.
مؤلف : پایدارفرد، علی ؛ نادری عوج بغزی، جواد ؛ امتحانی، احمدرضا ؛
مجلة:مطالعات علوم سیاسی، حقوق و فقه»تابستان1400، دوره هفتم - شماره 2 (17 صفحة - من 242 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:جرمبازاریابی اینترنتیکلاهبرداری رایانهایشبکههای هرمیطرحهای پانزیکلاهبرداریبزه
-
8.
مؤلف : جلیلیان، معصومه ؛ نوربخش، سیدکامران ؛ كاتب مسؤول : صفرزاده، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات مرزی»تابستان 1400 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابی اینترنتیرسانه های اجتماعیشهر مرزی قصر شیرین
-
9.
مؤلف : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فروشبازاریابی اینترنتیشرایط بحران
-
10.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)