کلمة المفتاح استراتژی قیمت گذاری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : موسوی روشن، سیدمجید ؛ مؤلف : مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (15 صفحة - من 2 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری ماشیناستراتژی قیمتگذاریقیمتگذاری الگوریتمیقیمتاستراتژیقیمتگذاریقیمـتبازارمدلصنعت
-
2.
مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حصارکی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیویژگیهای محصولقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
3.
كاتب مسؤول : اشرفی، سکینه ؛ مؤلف : اراسته، حمید رضا ؛ زین آبادی، حسن رضا ؛ عباسیان، حسین ؛
مجلة:آموزش عالی ایران»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 96 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کاراستراتژی قیمت گذاریمدل اقتصادیدورههای برخط آزاد انبوه(موک)بازاریابی.دانشگاه پیام نوراقتصادیپلتفرمهزینهالزامپژوهشموکهامصاحبه
-
4.
مؤلف : اسدزاده، آزیتا ؛ سفیدچیان، سلمان ؛ صمیمی، مسعوداعلم ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تاستان 1399 - شماره 10 (10 صفحة - من 51 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیمحیط سازمانیاستراتژی قیمت گذاریآژانس های مسافرتی شهر مشهد
-
5.
كاتب مسؤول : اسدزاده، آزیتا ؛ مؤلف : صمیمی، مسعود اعلم ؛ سفیدچیان، سلمان ؛ مهاجر، بشری ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»بهار 1399 - شماره 9 (10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیاستراتژی قیمت گذاریآژانس های مسافرتی شهر مشهدقیمتبازارمحصول
-
6.
مؤلف : نادری، علی ؛ مطلبیان، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2/1 (18 صفحة - من 54 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:موج سوماﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاریﻣﺪل ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاریﭘﺎراداﯾﻢ ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاریﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﯿﻤﺖﮔﯿﺮﻧﺪه (ﺗﻘﻠﯿﺪ کننده)قیمت
-
7.
مؤلف : میرا، ابوالقاسم ؛ کریمی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره سوم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 147 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی قیمتگذاری دسته ایاستراتژی قیمت گذاری نفوذ در بازارلوازم خانگی کوچکمنحنی عمر محصولاستراتژی قیمت گذاری تخفیفیاستراتژی قیمت گذاری
-
8.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»دی 1385 - شماره 176 (5 صفحة - من 69 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:قیمتقیمتگذاریبازارصنعتیمحصولاطلاعاتاستراتژی قیمتگذاریمدیران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)